Dagen i bilder



jag på min fina nya cykel idag, vi har cyklat till djurgården, runt och hem 2 mil någonting. Helt underbar dag, färsta stoppet gjorde vi ute på en brygga med jordgubbar, mango, vattenmelon (jag har väl berättat att lördagar är min ätar dag!?! ;)) Sedan gasade vi vidare till en annan "brygga" med uteserveringar längst vattnet, där åt jag tonfisksallad och drack ett glas vitt i solen, helt underbart! Vidare därifrån for vi och kikade på lite båtar sen köpte vi godis, massor! mummsar i mig nu =) och nyss kommit hem, ska ner mot en annan uteservering vid vattnet senare om vi orkar, sommar sommar SOMMAR!














Kommentarer
Postat av: Caroline

Oj vilka underbara bilder. Ser ut som en grym helg!! :D Det är du värd. Gott med karammeller oxå. AVIS!



Grymt med en cykel oxå. Hur fick du tag på den? Nyfiken.. hehe

2011-05-22 @ 20:27:05
URL: http://unbelievable.webblogg.se/
Postat av: jenny

aaa har varit en underbar helg! =) Hoppas din va lika bra!! =)



haha visste att du skulle bli nyfiken på hur jag fick den ;P hemligt... haha (smaka på din egen medicin)

2011-05-23 @ 11:52:05
URL: http://egnavingar.blogg.se/
Postat av: Hannah

Vilka underbar skor du har, vart har du köpt dom?



Ha de!

Hannah

2011-05-23 @ 12:13:20
URL: http://rosvallare.blogg.se/
Postat av: jenny

Hej Hannah, jag köpte dom på Nilson i vintras. Dragkedja på baksidan om du ska dit och spana ;)



Hade fint!

2011-05-23 @ 12:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0