En vän är någon som lyser upp när hela världen slocknat

Sorry att det varit dålig uppdatering här på bloggisen. Vi har haft fullt upp som vanligt sedan jag kom hit så inte haft tid att sitta här..

I torsdags kom jag rätt sent.. Vart som vanligt upphämtad av min snygging på centralen for hem myste och drack ett glass vin. Fredag morgon for vi ut till huset, körde en mini styling inför förhandsvisning som var inbokat för 4 sällskap på lördagen. Vi fixade trixade vart bjudna på mat och strålande sol så på oss gick ingen nöd. På kvällen for vi på födelsedagskalas hemma hos Wille (kompis) Vart bjuden på diverse bakvärk, massa rosa bubbel och snittar. Den killen borde satsa på det där med matlagning & bakverk, den saken är klar. Kvällen var riktigt trevlig =)

Lördag hade vi visning för 2 st på j:s båt, sedan for vi och träffade ett stort kompis gäng till J, hälften var s-vallare som hjälpte en vän att flytta till en sjukt fin lgh som var nyrenoverad med utsikt över vattnet.

Efter det for vi till "solstugan" och lunchade, riktigt mysigt ställe med utsikt över vattnet liten idyl stuga med få platsen men så underbart ställe.

Kvällen vad det meningen att vi skulle iväg med lite vänner och kika på brasa, men vi lagade god mat, dansade pardans i köket och drack vin istället bara jag & j. =)

Söndag har vi varit och kikat på ny båt, sen lunchade vi med ett par kompisar på ett riktigt mysigt café. Bor du i huset (som en av J.s anställda gör) så kan du skicka ner en lapp i en "mat hiss" till cafét vad du vill ha så sänder dom upp det i hissen rakt in i lgh din. haha livsfarligt att få nybakat färskt bröd upp på lördagsmorgon tex, alt bakis mat när man inte orkar röra sig ur sängen. =) Riktigt trevligt ställe var det ialf!

Nu skall vi iväg och handla lite mat, kocka ihop en tonfisksallad al la caroline, sist syrran lurade i mig det var jag beroende i flera veckor och åt upp en hel skål per gång. MUMS =)

Dags att kila, hoppas ni får en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0