Fredag!

Härligt med fredag!!

Vaknade till att det smattrade ute på fönstret.. MYS! Har iofs slutat nu, vilket är perfekt! Ska nämligen iväg och skaffa nytt körkort när j kommer hem vid lunch. Usch har verkligen dragit mig för att ta ett nytt kort, men idag händer det. Hoppas att man fastnar på den där kalle anka bilden.... Har fortfarande heller inte varit på åhlens ännu för mina korgar, så ska nog svänga förbi där på vägen. Sen får vi se vad vi hittar på för spännande..



Vad ska man äta för gott idag?? Det tål att tänkas på.. Till lunch blir det ialf tonfisksallad som vi svängde ihop igår! Jills & min favorit!! (Brukar äta upp hela skålen när jag är själv, men igår fick jag behärska mig ;))


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag äter tonfisksallad vanligtvis 4 ggr/v. Det kallas ett beroende :P

2011-05-27 @ 11:14:09
URL: http://unbelievable.webblogg.se/
Postat av: Caroline

Lycka till med kortet. Är dags för mig att få tummen ur med det också :P

2011-05-27 @ 11:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0