Fy Faaan!

Alltså dagens 7 km var så sjukt jobbigt! Det tog 40 minuter runt, 1:a gången jag sprang gick tom fortare! (38 min) i förrgår när jag sprang samma runda slutade jag på 34 min!
Usch det var så jobbigt, varje steg var så tungt... Kanske beror på att det var 3 dagen irad och jag fortfarande faktiskt är OTRÄNAD!?
Hade tänkt att jag skulle vila i morse, men efter att kroppen själv vaknar kring 6 tiden så har jag inte ro att ligga kvar när man kan gå ut och springa rundan och få en helt underbar start på dagen.. En sak är jag ialf nöjd över, trots att det där var den värsta rundan så sprang (läs: jogga) jag runt hela varvet. *klappa mig själv på axeln*

Väl hemma vart det ett glas citronvatten, en kopp kaffe, nybakat GI-bröd som mamma svängde ihop igårkväll samt två ägg. Nu blir d duschen sen gasen in mot kontoret.

Dagen bjuder på strålande sol och värme!! I Luleå var det fortfarande iskallt, så känns väldigt skönt att komma hem till värmen. Typiskt nog stannar den bara idag, sen ska det visst bli kyligt och regn hela helgen........ tråk! Men J kommer ialf på besök så det blir mysigt!

Näe, duschen kallar!

Ha en fin dag era små grodlår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0