Ingen kan tycka om alla, men alla kan tycka om någon

Jag tog mig upp!! El ja min vilja gjorde allt kan jag ju erkänna. Träningsvärken var ju inte borta vilket gjorde måttligt ont att springa med.... Att inte tala om hur det känns nu!!? Fy fan skulle sätta mig på toa och ville bara SKRIIIIKA rakt ut, vart en tung DONK! ner på sittsen... Såå jäkla typiskt att jag har en retsticka till kille oxå, han har lovat så snällt att han ska picka och trycka på mig där det är som värst. Kul...............

Ja, det gick ialf 2 minuter snabbare än i måndags vilket är jäkligt bra om jag får säga det själv. *stolt*

Nu sitter mest magen och kurrar, jag skriker på mamma att vi ska åka på lunch!!! Blir som vanligt oscar´s! Gottigotti =)

Hallå, nu orkar inte jag underhålla er mer.

En flaska citron vatten och sen är det tyst på mig ett tag!

Hörrni, jag ska festa till det med en flaska rött på tåget sen har jag planerat =D

Trevlig Fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0