Grekiskt är såå gott!

MMmmm, nyss smällt i oss grekisk mat, jag var så hungrig så missade att knäppa kort, sorry! (Vet att ni gillar att se ;))

Åt iallafall ett stort grillspätt med kyckling och olika grönsaker på, till det vart det tzatsiki och en grekisksallad med fetaost och oliver. Behöver jag säga att jag slickade rent tallriken?

Idag har vi även varit på IKEA och handlat massa bra förvaring till min klädkammare, vart så tjusigt så! =)
har dock inte kört något löpning idag, haft ajaj huvudvärk som inte varit att leka med... Vet inte riktigt vad den beror på men hoppas på att den är borta tills imån, för det sprätter i benen, VILL UT!! ;)




Kommentarer
Postat av: Caroline

Kramar om Du får ta det lite lugnt så boll huvudet får vila lite :)

2011-05-26 @ 09:25:27
URL: http://unbelievable.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0