Har sååå ont!!

FYFAN, ska aldrig mer vänta med att träna så här länge! D gör så ont, överallt!!! Ingen höjdare att sätta sig på toa vill jag lova, drar till bra i låren...
Hostan är kvar, så tog vilodag idag, vägrar bli sjuk nu när jag äntligen satt igång.
Imån tänkte jag dock bege mig ut igen.... fan undrar hur detta ska gå.. som en gammal kärring stapplandes fram.. Bäst att kliva upp i tid så jag hinner med rundan innan jobbet.

Imorgon bär det av till sthlm igen, tar tåg x2000 kring fyra, framme 19.30. Då blir det mys med kärleken!!
Lördag morgon bär det i väg till Rättvik på släktbesök al la Jeppe =) med övernattning, åter i vasastan söndag kväll.
Ska bli roligt att träffa alla jag ännu inte fått chansen att se. Hoppas dom är snälla & inte bitts ;P


(bild från i vintras)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0