Iphone 4 vit



Eftersom jag självklart inte sett röken av min älskade iphone och får fnatt på min nuvarande lilla söta nokia, ska väl iofs inte klaga har ju en fungerande telefon. Fast känner att ska ta och spara ihop lite mer slantar och köpa mig en ny iphone. Dom har släppt den vita nu igen! =) Söta Lotta fick tag i en häromdagen, sjukt fin!

Tar självklart imot att jag ligger och betalar ett abonnemang för den försvunna telefonen, 18 månader kvar. Så detta blir en dyr iphone för jenny men men, det är väl säkert ngn mening med detta också. Kanske var meningen att jag skulle ha en vit? ;)

Tacksam är jag ialf för allt jag har & inte har.

Hoppas ni får en fantastisk dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0