Jag gjorde det igen!

Igår efter middagen bar det iväg ut på löprunda samma vanliga runda, men hej vad det gick! Jag sprang på 28 minuter!! Kan tillägga att för typ 4 år sedan när jag VAR hyfsat vältränad, sprang jag på 25 min. Kanske blir det ett rekord snart? =D

Hrm... kanske bör tillägga att dagenspass inte gick lika snabbt... 32 minuter var jag uppe i. Funderar på om det beror på att det är morgon, jag springer innan frukost, dvs har inte mycket till krafter förrutom viljan då ;) Men skönt var det ialf!

Till frukost vart det två ägg, en GI-smörgås (innehåller väldigt få & framförallt långsamma kolisar) mamma bakat med massa philadelpia ost samt skivade körsbärstomater på, mums mums. Till det vart det en kopp kaffe & självklart citronvatten.

Nu ska jag ställa mig och borsta tänderna i en kvart typ.... ska ju till tandis och vill inte att han ska ha något att klaga på =P

Hoppas ni får en fin dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0