Långholmen



Någon skulle bestämmt åt våra glassar.......... & inte var dom blyga.. ;)


Haha han lutade sin tjocka kropp mot mitt ben här..

När dom simmade i vattnet och jag inte matade dom, då pickade han till på mina skor, typ: MEN HALLÅ, MAAAATA MIG!!! hahaha han va så kul!


Otroligt mysigt ställe vi cyklade till, låg ute på en brygga här ovan. Soles gassade och vi bara möös av fågelkvitter, lugnet och varandra.

Jaa, jag vet jag åt en glass, vilket inte är lchf, men så kommer det se ut för mig, jag unnar mig saker när jag känner för det helt enkelt =)

Det viktigaste är ALLTID att må bra!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha söt anka. Men du, vad sjukt! Ser att du oxå har bloggat om ankungar.. läste de nu. Titta vad jag publicerade vid lunchtid. En bild på de 12 ankungarna jag stötte på idag.. Sick :P

2011-05-26 @ 22:22:14
URL: http://unbelievable.webblogg.se/
Postat av: jenny

haha jag såg det! jaa d va märkligt =)

2011-05-27 @ 10:25:37
URL: http://egnavingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0