Längtar efter Knollis

Hej!

Knollis är på ingång till lilla familjen J & J, jag kör secret på honom varje dag, frågar varje morgon när vi vaknat vart knoll är, när vi äter eller myser i soffan så sitter vi och pratar och fantiserar om vad knoll hade gjort, busat och viftat på lillsvansen så d smäller i fina vita skinnsoffan ;)
Vi ser nästan bilder (ialf jag) hur han springer och slirar här inne på det svarta trägolvet. Vi har bestämt vart hans matskålar samt "säng" skall stå.
Vi skall "säkra" balkongen med ett tjockare balkongtyg runt räcket så han inte åker mellan stängerna.
Jag ser tom bilder framför mig hur han springer och gömmer en prinskorv i J:s sko haha!
Jag ska allt lära han lite hyss ;)

Lilla knoll är en chihuahua som vi kommer skaffa till sommaren, vi kikar för fullt på nätet på olika kennlar & blocket efter vårt lilla hjärta. Vi vill gärna ha en mörk, helst svart alt svart med ett par färger till. Han ska vara långhårig, dom korthåriga har en tendens att se så nakna ut annars enl mig.

Gummistövlar och regnrock i militär har jag redan hittat samt ett halsband som det står knoll på. =) J tycker inte om mitt förslag med stövlar haha, jag tycker det blir sött! Dessutom slipper han bli blöt om små tassarna när det regnar juh? =)

Vi vill ha honom i sommar så att han kan vara med på så mycket aktiviter som möjligt, han skall bli en liten tuffing som inte blir rädd för nytt folk el nya saker, detta ska bli en liten krigare, ungefär som min älskade wille! =)







Bilder lånade från blocket.

Den svarta lilla goingen är bara 3 veckor, den i mitten 4 veckor, och den vita & svarta 8 veckor.

Jag tror vi blir bra föräldrar till vår lilla knoll! =) Ska bli underbart att få ett litet lekfullt liv röja runt här hemma. Finns dock en riks att han kommer bli väldigt bortskämd... & totalt överöst med kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0