Löprunda i vasaparken





Bjuder på ett par morgontrötta bilder innan löpningen imorse. Har fortfarande ont i huvudet och haft rätt ont i natt så vart ett väldigt lugnt pass. Joggade runt hela varvet (j säger att det är 7 km, ska mäta imån..)

Vad har hänt mer? Jo, igår efter lunchen rev vi (läs: j) ut en av sina garderober/miniklädkammare och byggde om till
mig! =) Nu har jag en alles egen, 3 meter i takhöjd är det där inne, ska pimpa med ett par hyllor på väggarna och göra en bra lösning för alla mina klickelätter, sedan är jag nöjd! =) Blir ikea en sväng imån innan vi far till motala och kikar på en båt.


Nyss klämt i mig en cecarsallad, väntar på tvätten och sen blir det en cykelsväng ner på stan, ska se om jag hittar ett par fina förvarings korgar i tyg, svarta helst eftersom jag även tagit över största lådan i badrummet ;) Tänkte få lite ordning där på en gång serrni =)
Men först ska jag dyka tillbaka ner i arbetet.

Hoppas ni får en fantastisk dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0