Löprunda

Ahh, äntligen är första passet avklarat!

Trots att jag knappt sovit i natt, funderat och funderat, vridit och vänt mest hela natten så lyckas jag beta av 7 km med min otränade kropp, sjukt jobbigt i början men sista 2 km var det som att segla fram igenom luften.....nästan.
Jag har alltid haft sjukt stark vilja, på gott och ont. Men sånna här gånger är det bara tacka & ta emot för att viljan ser till att jag tar mig upp ur sängen istället för att ligga kvar, den tar mig ut på 7 km rundan, den vägrar låta mig gå när det blir jobbigt, ska man ut och springa, så springer man tydligen hela tiden trots att det är svårt att andas, det smakar blod i munnen eller man får skavsår.. Japp, så trevlig är min vilja. Men vet ni, jag är sjukt stolt & nöjd över att äga den envisheten, utan den hade jag legat kvar i sängen och snarkat....

Efter en härlig dusch och en liter vatten mår jag toppen! (bortsett från hostan som alltid kommer när jag tagit i och varit totalt otränad som nu)

Idag är det nog dags att sätta på sommardäcken på lilla bilen, ska även iväg till birsta och kolla efter en snygg och bra ny sportbh! Vill ha en rosa =)



Hoppas ni får en fin dag! Nu går bilen... som mamma säger när det är dags att åka till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0