Lördag- strålande solsken!

Godmorgon alla små råttor!

Hur mår ni?

Jag mår bra förrutom att jag var rätt nära på att svimma här för ett tag sedan..  Donka in huvudet i väggen.. inte så där jätte härligt.... Hrm, har lätt blivit yr och fått blodtrycksfall när jag rest mig upp dom senaste dagarna, troligtvis beror det på saltbrist har jag nu läst mig till på lchfs hemsida, man kan tydligen få detta i övergångsperioden (vilket jag är i) tränar du mycket (läs:svettas) så var det tydligen rätt vanligt att man måste tillsätta extra salt i kosten för att undvika yrsel ect. Därav blir det bacon & ägg till frukost idag =)

The secret har jag utövat nu ett tag ang en cyckel.. vad tror ni jag har här hemma i sthlm nu?? haha, lätt som en plätt, en fin en, med korg och stor bekväm sadel, precis en sån jag varit ute efter och föreställt mig vara ute och cykla på. *lycklig!* Gratis var den oxå!! =) Vi tog en tur igår åkte och köpte mat som så fint fick plats i korgen sen på vägen hem =)

Just det, gårdagen bestod i av att hämta cykeln, sedan hämta hyr bil, plocka upp hampus, sen skulle j:s båt köras till den nya ägaren. Det gick sakta (30 km/h i nästan 4 h) och va varm i bilen, men kul hade vi =) Sedan cyklade vi iväg till en turkisk restaurang och köpte med oss massa mat. Sedan blev det mys i soffan hela kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0