Pirates of the caribbean 4



Ikväll blir det bio mys, jag köpte precis biobiljetter för 20.40 bion på sergel. Hoppas filmen lever upp till mina förväntningar, har ju hört lite både och om film nr 4...
Jag passade även på att köra 3D, återkommer med betyg.

Det viktigaste när man går på bio är ju faktiskt att man får äta popcorn & karra! ;) Kan inte påstå att jag har ngt sug, men det går alltid ner! =) Att jag dessutom nästan är på min målvikt gör att jag känner att jag kan och får synda. Har ju gått ner 4 kg på 2 veckor trots fusk med gotta, glass & vin samt massa bär som man igentligen bara ska äta då och då..

Nu blir det lite lunch, sen bär det iväg på våra cyklar! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0