Söndag och ont i arslet

Det känns bak i arslet att jag cyklade väldigt långt igår, känner mig sådär sugen på att sätta mig på sadeln igen.... =P

Igår vart det aldrig någon tur ner till vattnet, vi for och köpte rökta räkor, lite goda ostar och såser samt vitlöksbröd, kex, lite grönt och kycklingspett i olika marinader.

Bjuder på en mindre bra bild, men detta var lite av buffén. =)

Btw, så undrar jag om jag fick en hjärnskakning efter att jag dunkade in huvudet i väggen, har tre fina bulor och igår kväll kändes det inte alls bra, var yr, mådde illa, väldigt trött och det värkte rejält där bulorna sitter.. När jag la mig och blunda så snurrade det ännu värre, men tog två panodil och sen lyckades jag somna.
Idag värker det fortfarande men det stoppar inte mig, ut på nya äventyr! Men först, frukost!! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0