Torsdag & en svettig bild...

God morgon torsdag!

Sitter för tillfället i A:7an på väg mot sthlm. Somnade kring 4 imorse, helt sjukt... Jag var så trött igentligen för hade sovit så dåligt natten innan, dock när det var dags att blunda så snurrade huvudet i 140. Kring kl 1 slog jag på film, tänkte att det skulle få mig att bli sömnig.. men icke. Ryggen värkte och tankarna som jag uppenbarligen inte hade någon kontroll över betedde sig som ett oskväder. Måttligt roligt.........

I går efter jobbet vart det köttfärslimpa med mozarella, salami och färska kryddor som fyllning samt blomkol & gräddsås serverades det på middagsbordet. Efter det tog jag mig ut på löprundan, OM det var jobbigt! fy! Så här såg jag ut när jag kom hem och stretchade. Bjuder på den =P



7 km avklarade + lite styrka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0