Ut och fixa löprundan i solen

Godmorgon alla fina!

Kul att ni är så många som hittat hit, hade rejält besöksrekord i måndags och ni verkar ha fastnat hela bunten här inne ;)

Nu ni, är jag taggad för löprundan! Ska ni hänga med?? Vi kör runt vasaparken i vanlig ordning när jag är i storstan. Sist mötte jag en ankfamilj med 11 små bebisar, alltså dom var ju för bedårande ville bara plocka upp allihopa och ta med dom hem! Hoppas jag springer in i dom idag igen =)





Igentligen skulle jag o j ut och springa tillsammans senare, men jag är alles för rastlös för att vänta på att han ska komma hem från jobbet, så jag kör nu! Hoppas han inte blir arg :P Får väl ta 2 rundor annars =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0