Vill inte åka hem!

Bhuu! Idag går kalleanka tåget hem mot norr. Tråkigt att lämna mitt hjärta.. trivs lixom väldigt bra här. Men ska hem på viktigt möte på torsdag kl 9.00. Dessutom måste jag in på kontoret imån och beta av ngr punkter på todo listan.

Imorgon blir det hårdköring, skall snöra på mig mina löpardojor från löplabbet, dra på mig ett par sköna mjukisar och ta 7 km rundan! Välkommen träningsvärk! =) Ska bli underbart!



Ni får hänga med på en runda, tänkte bli vältränad nu inför sommaren som sagt!

Kommentarer
Postat av: Jill

Tackar, nu ru sis är d hejdå med dina handtag! ;) Välkommen hem!!! kyss

2011-05-03 @ 12:39:05
URL: http://jivi.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha kan du lita på, bäst du nyper dig less ikväll ;P

2011-05-03 @ 20:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0