07.07

Tjing!!

2 Koppar kaffe, 2 finkrisp med brännvinsost och tomat på ligger jag och smaskar på här i sängen.

Tisdag idag, och har massor att göra, kul!
Ska ha möte imorrn med ett nytt databolag, så förberedelser är ett måste. Telefonmöte på 1,5 timme är avsatt. Hoppas på succé!
Har förövrigt blivit lovad offert SENAST imorgon av de andra databolaget så får se vad de säger men framförallt OM vi får offerten som jag får ligga på mr om heeeela tiden. Tjatigt som tusan!

Hatar som sagt att vara beroende av andra, inte mig grej alls! usch.

Hur mår ni? Hoppas bra!

Jag ska även boka biljett till sthlm idag, jag och knollis far nog på torsdag. Mys! Saknar lgh där har ju lixom blivit riktigt mysigt där efter att vi har gjort om. Allt jag pillar på bilr lixom bra ;P

Kan förövrigt tillägga att jag är väldigt ironisk av mig för er som itne känner mig, vet ju inte vad det är för tjockis som sitter på andra sidan och läser mina bokstäver... men "hej på dig fläskpick!"


Tittut, här har ni mig i sängen en dag som denna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0