08.47

Vaknade tidigt, och har åre suuuug!

Köpte en ny oversizetröja på bikbok igår, superskön och ska med väskan till åre , var självklart tvungen att slänga ihop en fläta och sätta på mig mina moonbots som jag haft i tio år nu tror jag.
Kommer ni ihåg dom?
Jag kommer ihåg när jag var kring 20-strecket och så gärna ville ha dessa, tyckte dock att dom var dyra, för mig att dom kosta 1000-1500.- (Vagabond)
Jag bodde då i gbg och som ni säkert vet är det mest slask i den stan vilket betyder att vit"päls" och slask inte funkar så bra ihop... Men så vart det rea 50% och jag slog till, sjukt bra investering så här i efterhand. Har haft dessa till varje fjällenresa och dom är sjukt varma och mysiga att springa runt i ute i knastrande snö.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0