Fredag

Hej alla fina!!

Hoppas ni mår bra idag!

Jag slog upp bollögonen ca 05.15 imorse. Magen kurrade till så var uppe och tände lite ljus, tog en kopp nybryggt kaffe, rostade en toast och kokade två ägg. Tog sedan mig upp på övervåningen och satt mig framför morgontv på 4:an. Mysfaktor på en mysfredag.

Hittade btw utsvängda byxor igår, rejält utsvängda haha samt ett knallrosa skärp, massa glittriga blommor som jag ska limma fast på byxorna och på panbandet, messade en bild till sis igår, fick tillbaka: "Hahahaha du har lyckats!!! Sjukt ffffffffult" haha, så ja, ful vart jag, men det var man väl på 70-talet?
J därimot, han ringde upp och sa, vilken snygging! Han kan man lita på ;) Vet dock inte om det beror på att han själv är född på 70-talet..!?

Ja, ska visa er bild sen, har inte med mig sladden idag så tyvärr kan jag inte lägga upp bild ännu.

Usch jag är såå frusen är 2 minus här idag, och va ute på lagret en timme i morse för snälla carl bytte till vinterdäck på mammas bil som jag swischade ut med. Nästa gång ja far ut ska jag ha varma kläder, det är ett måste, speciellt skorna! Brrrrrr!
Knollis fick busa av sig ialf, han lekte jagis med Rambo (annan hund) från att vi kom tills att vi åkte, kan ju säga att badet jag gjorde på honom igår....ja det måste göras om ikväll! LORTGRISEN min har rullat sig i bla isolering och olja.. han är grå/svart istället för vit. FAST huvudsaken att han har roligt! =)



charmig bild va? Den här var bland dom första jag messade till J innan vi träffats. Min humor d ;P Gillar hakpartiet skarpt! Lixom sött med en dubbelhaka.

Trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0