Lova aldrig saker du inte kan hålla





Oh är måttligt less idag, dagen har iofs gått väldigt bra, har fått undan dom måsten som var, dvs banken, bolagsverket, fullmakt, lönesammanställning, köpa trosor samt målarfärg vid namn Alfred. Sen var det som vanligt golunchen med mamma, oh dom har världen salladsbuffe, sen även efterrätt med vaniljsås, idag var det ngn chokladkaka med lingon i, inget ja kommer baka men slank ner bra! hehe sist åt jag rödabärs paj typ, mmmmm sjukt god!!

Fast är ändå besviken på folk som inte håller vad dom lovar! Lust att ringa upp och skälla ut..... men vet ni jag orkar lixom inte lägga energin på det... Får se om jag tar och skäller ut honom i morgon istället!

Fina bilder va? :)

Sitter på tåget på väg ner till sthlm och alla gosaker, vet ni nu kommer jag bli så där rund och fin igen, precis så som ni gillar mig som bäst ;)

Trevlig helg!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0