Pressrelease

Sitter just nu och bygger ihop en pressrelease, spännande grejer.
Marknadsföringen lyckades (enligt mig själv) väldigt bra med hehe. Har cirkus 20 olika grejer att publicera. Har även fått lite hjälp med hur man ska tänka av min kära J som kom med bra förslag, så nu ska jag bara filura ut hur det ska se ut.. kul även fast det är en utmaning, gäller ju att det klingar rätt lixom ;)

Vart dåligt med bloggning förra veckan, målade i stugan från tidiga mornar, mellan 06.00-08.00 gasade bilen ut till stugan, där målade jag hela onsdag, torsdag, fredag bortsett från ett par besök på verkstaden och färgbutiken. Pju på fredag kväll kom J och knoll ut och det har arbetats hela helgen, J har byggt en stor altan till bastun, rivit ner ett dass, dragit ris, lagt nät, tagit upp nät, byggt upp en grej som man lägger stockar på för att underlätta när veden skall sågas. Själv har jag dragit ris, målat, städat, målat och målat aldrig tog det slut lixom.. haha Men nu är det bara lite lite kvar... så jag kan med stolthet njuta där ute av allt slit. *nöjd*

Nu är det dock förbereda så gott det går med allt i väntan på att offerten anländer. (vilket den ska göra i veckan) När den väl kommer är det bara att ta beslut och köra, och då går det undan gäller att ha förberett så mycket som det bara går. Så nu blir det gasen i botten hörrni!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0