Tisdag

Det är mökt ute, marken är vit. Det är vinter här hemma i norrland.

Min egna kroppsliga väckarklocka vaknade till liv kring halv sju imorse. Var inte den bästa starten då jag satt mig och pinka och det bara började snurra och svettpärlorna prydde hela mitt ansikte..... Vad hände? Nu har jag så frosser i kroppen men det är bra mycket bättre än vad det var då! Usch och fy, hemskt när kroppen får sånna där anfall.. Kan tack och lov inte minnas när den gjorde sådär sist.

Idag ska jag pressa ner mig i mina smaljeans, sen ska jag bo i dessa tills dom är bekväma, dvs ett par kg ner på vågen. Har blivit sjukt mycket onyttigt det senaste. Va 3 kg upp på vågen förra veckan, tack och lov, fråga mig inte hur men dom är borta! Pjuu. Är så mycket gott man vill unna sig nu innan jul med julbord och karra ect, och för att inte tala om julen... och sen nyår.... jaaa NU blir d hårdkörning tills dess. Ska nog köra ett pass ikväll faktist =)





Såhär sover knollis på mig när jag ska jobba?? Jo han är speciell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0