Kärlek

Tjing!!

Redan torsdag, veckorna bara rusar förbi, usch går alles för snabbt! Hinner inte med som jag vill. Måste börja planera bättre, idag ska pressreleasen färdigställas, ska gå igenom ett möte jag hade igår och göra en handlingsplan för det. Måste se om jag kan hitta ett par utsvängda jeans haha jag och mamma var och provade på myrorna igår, herregud va folk såg ut på 70-talet. Ska ju på flowerpower partay på lördag så måste ju spexa till det bra. Peacemärken, band i håret, väst, blommor, smink, platå jaa ni fattar! Har satt ihop en FUL överdel av saker jag hitta i garderoben men behöver som sagt ett par byxor och gärna ett halsband. Ska fara in till birsta och glo lite där på myrorna oxå. Har ja tur fyndar jag! =)

Nästa helg bär det av till Tallin, gav J det i födelsedagspresent, en 40 h kryssning med A-hytt, lyxfrukost med mousserande vin, middag på båten, en dag i tallin med entré på spa! =) Ska bli super mysigt, och han vart väääldigt glad. Huvudsaken ;)

Lite bilder från resan då jag och j fick i hop det ;P

Träffades på nätet juh, jag for hem till han isthlm (mellanlanda från gbg-s-vall förra vintern) spelade tv spel en kväll, och sen vart vi medbjuden till åre jag och syrran! Sjukt rolig resa på alla sätt och vis! *vill ha igen!*




























Kommentarer
Postat av: Caroline

HAHAHAH Vilka bilder! Å minnen! Underbar tripp. Ge mig igen ;)

2011-11-10 @ 13:54:22
URL: http://powerbyme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0