flower power festen

Riktigt lyckad fest igår!

Ni skulle vart med, jag hade hur kul som helst, skrattade mig igenom hela festen känns det som. Ont i magen och käkarna, a ni vet vad jag menar va när allt bara är så där löjligt roligt? =)

Slänger upp en massa bilder så får ni en smyg titt på hur vi hade det.

Födelsedags"barnet" =)


Presentkorgen jag trixade ihop.. (jaa, joo fick lite hjälp med blommorna ;))
Tröck även ner en mörkchokladkaka med havssalt smak som hon kunde smarra på när hon tog hand om kroppen med produkterna hon fick till, har problem med valet av doft på produkterna, men enligt henne själv så var det fullträff med hallon/svartvinbär tror jag det va (välkomstbålen vad av samma smak ;)), så även med chokladen, färg av blommorna ect.


pyntade till medaljen jag köpte med lite flowerpower också. Roligt att pynta faktiskt.

Framsidan på dom utsvängda byxorna



Häfte med bla info om alla som var på partyt, kul idé!


Bordsplacering, hon hade gett alla smeknamn, allt från lamkötts lennarth till avis maria =) Jag vart väldans glad när jag såg vad jag hette =)


Irakisk buffe! Mmm!



Folk hade verkligen gått in för temat vilket var sjukt roligt! Älskar ju sånt!










Jag dansandes lite fuldans ivanlig ordning! =)


Mats (lenas man) sjung och spelade, han var riktigt duktig!! Vette fan va han gjorde här dock haha



Hon själv gjorde en liten kupp också ;)





Om man bortser från min dubbelhaka så är den här bilden rolig, kolla in fniss mats i bakgrunden..













Alltså denna kvinna var så sjukt rolig, hennes historier var utan dess like, hon borde göra en film av sitt liv, hahaha fan va vi garva vid bordet när hon öppnade munnen, underbar!







Tusen tack för en fantastiskt bra kväll!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0