09.04

Onsdag, förjävlig morgon, usch!!

Dock vänder jag det där nu, inte värt energin lixom.

Var ett tag sedan ja blogga, har haft en fantastiskt härlig långhelg hos caroline och michell. Mer av det tack =) Fyllde på reserverna med både energi och go mat. Tusen tack för allt sis <3 Kommer gärna tillbaka snart igen ;)

Igår hade vi möte med kusinvitamin som hjälpte oss att designa en logga, kommer bli sjukt bra tror jag när den blir klar. Har även sovit på saken och har ett par ideér =)

Oh pratade nyss med carris, shit vilken grej hon berättade!! Säger bara en sak; DO IT!!! DU måste! ;) Vilken jäkla erfarenhet och bra investering för framtiden. Bästa jag hört på länge faktiskt! =)

Nu ska jag designa lite saker för marknadsföringen, ge mig in i powrpointvärlden.

Hoppas ni har en underbar dag!


Haha stackars knollis =)




Kommentarer
Postat av: Caroline

Hehe, i will do it ;) Men håll de hemligt! Vill berätta själv för alla =)

2011-11-02 @ 12:33:15
URL: http://powerbyme.webblogg.se/
Postat av: jenny

d vet du! =)

2011-11-02 @ 13:32:35
URL: http://egnavingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0