05.48

Japp, 05.48 slogs pingpolls ögonen upp på mig i morse. Har sedan dess hunnit med frukost på sängen, busat med wille, wordfeud, kollat mailen, kollat upp ett mentorprogram.

Idag är det onsdag, halva veckan har redan gott!! shit tiden bara rinner iväg! Kan man pausa?? Skulle behöva det. Pratade med en till bank igår och fick ett ja från dom också ;) dock tycker jag att dom är lite yviga och ska ha säkerheter hit och dit. Herregud va hände med att VÅGA!?! Ja, blir väl bara till att bevisa vad vi går för helt enkelt.

Vill få igång detta NU! SÅ nu tycker jag att alla inblandade får lägga på ett kål om det ska bli något. Dom säger ju att allt tar TRE gånger så lång tid som man trott. Har börjat inse att dom nog har rätt....

I övrigt så blir d kontoret snart. Det är kallt ute så ska mysa in mig i min nya fina vinterjacka, passar bra mornar som denna med bara ett par grader på termometern, är tom minus ibland.. brrrrr!



Ha en fin onsdag, och gör den till något bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0