Fredag!

Freeedag!!

Veckan har gått superbra! Vi har nätverka, fått riktigt bra kontakter ang en av marknadsförings grejerna, mentorer, sjukt mycket tips till sånna som oss, vi har marknadsfört oss lite smått ;) använde våra grymt snygga tröjor som kom i onsdags. Vi började tidigt och va på föreläsningar till sent, hem, åt och slockna typ... Har iof lite problem med just det där med att sova..... hrm jaa tror jag är liiite för exalterad för att sova lixom :P

Vi har köpt lite böcker och känner oss sjukt nöjda, har dessutom fått igenom en deal gällande lån, igentligen två... men som sagt vi är kräsna så tror vi endast nappar på ena. Handlar ju faktiskt inte bara om pengar utan relationer och man ska ha ngn med sig från början som tror på oss helhjärtat och vill vara med i utvecklingen. En bank som riskerar och vågar satsa, det blir lixom som en partner som man gör allt med, dom satsar på oss nu, och sen får dom tillbaka detta gånger 10!!! Minst ;)

A, vi får se vart det slutar, vi avvaktar fortfarande för att få ta del av andra beslut.

"shit! rolig idé och framförallt va kvinnligt!?" ;) haha en föreläsares kommentar.

Förövrigt så är jag kvar i sthlm, åt en smarrig middag igår med ett glas rött. och festade till det med gotta. (har enda gått ner en massa när jill tvinga mig köra lchf ;))

Idag har jag storstädat sen 9 snåret, varit på långprommis med knollis, han var MINST sagt överlycklig att vara tillbaka i parken med mami! Haha röjde runt som en gaaaaaalning, sprang runt runt ruuuuunt i stora cirklar alltså JÄTTTE stora cirklar (han gör så när han är busig) detta gör han med maxfart så han ligger lixom i kurvorna hahaha, så gullig. Fick en hel del kommentarer från förbipassagerare.

Nu är vi hemma igen, jag har legat på alla fyra och skrubba badrumsgolvet samt skura d sista. Svarat på lite mail och ska sätta ihop en grej till företaget nu.

Skulle igentligen bowla och dricka öl ikväll men regnet öser ner så vi kanske hoppar d och myser istället.

Hinner jag så blir d även ett bullbak idag!

Har huuuuuur mycket energi som helst efter dessa veckor som gått i 200.

Trevlig helg på er!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0