Mirakel olja för håret!



Har varit på jakt efter den här oljan ett tag nu, den ska nämligen göra susen för kaluffsen. Håret ska visst både bli tjockare och växa snabbare. Lät först lite för bra för att vara sant, men efter att följt Carolina Gynning som använt den ett par månader så måste jag prova. Jag gör ju det mesta för mitt hår numera, vill ha tillbaka tjockleken, rasar av alles för stora mängder sen jag blekte sönder det i vintras. Är ju ett under att jag ens har hår på huvudet kvar.. Men jag ger inte upp skämmer bort håret med dyra serum och inpackningar. Äter tom vitaminer för hår och naglar och nu ska jag tydligen (efter att ha klickat hem denna från bodystore) börja massera hårbotten med den här oljan samt köra inpackning. Jag återkommer med resultat, borde lägga ut en före och efter bild, eller vad säger ni?

hej hej hejhejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0