Morning

Tjing!!

Tisdag, knappt sovit i natt, var uppe tidigt.se för att hinna med tåget 06.30 från sthlm.(bokade om tiden) Phjuu.. Ingen hitt, men efter en brakfrukost från espressohouse så somnade jag i en timme. Drömde att jag åkte buss och att chaffisen körde av vägen..... hrm.. ja, fick ju ialf blunda ett tag =)

Knoll skulle ju igentligen ha åkt med mig, men dom har blivit hårda på sj så nu får man inte boka om sin traderabiljett till djurvagnen. A, j & knoll kommer upp på fredag ef ialf så då ska vi bo ute i stugan en natt tänkte jag. Mysa till det lite med brasa och lite gottigott. Ngn fyller ju år veckan därpå, så är han snäll kanske han får sitt pkt också... Fast bara om han är snäll ;) (Kan tyvärr inte berätta vad jag köpt eftersom han är här inne och kikar ibland)

Fast kan säga så mycket som att jag hade blivit jätteglad över presenten ialf.

Nu är det mera jobb, att man ska behöva ligga på dom man väljer att arbeta med... zzzzz borde väl ligga i deras intresse när vi är kunder kan jag tycka men jaaaa, välkommen till verkligheten gott folk.

Tur man är envis och har en vilja av stål, över min döda kropp att jag ger upp!

Tjing!


(jag ute vid stugan förra helgen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0