tjing och ting



Morning!

Hoppas ni sovit gott. Jag sitter här med knollis i knä som har hittat ett litet tuggben.

Igår va en inte så rolig dag, fy fan vilken smärta som kom över mig. Började på morgonen med ont i halsen, sen smällde d till i nacken, japp nackspärr vid lunch ,vid två snåret hade jag sååå ont i ryggen att jag bara ville dö. Fyfan säger jag bara. Proppade i mig voltaren och panodil för att kunna röra mig iöverhuvudtaget kändes det som, strålade över halva ryggen och upp i nacken, stacks ut i händerna och så fort jag andades in skrek jag inombords. Kom hem och skulle ta av mig jackan, envis som jag är så försöker ja ju ignorera och glömmer bort för en minisekund att jag har så ont så ska ta av mig jackan och gör ngt konstigt ni vet när man hoppar till med axlarna så jackan ska åka bakåt lite...? A lite svårt att förklara men gjorde en sån grej och i nästa sekund bara skrek jag rakt ut! FY I H*LVETE vilken smärta! Ahh! När jag väl lagt mig i sängen (halvsittandes med kuddar) å skulle därifrån fick jag lixom välta kroppen ner mot golvet, och ta mig upp därifrån.. ja alltså det var helt sjukt. Tvingade mig dock iväg på en mysig fika med tessan där på kvällen. Mumsade i oss en stor latte och en chokladmuffins. Namnam!

Idag känns det ialf mycket bättre, har "endast" nackspärren kvar, men ska fan inte klaga nu efter gårdagen. =)

Idag ska vi få offert från ett möte som vi var på i fredags, får se om det är ngt att ha. Förövrigt annars ett möte i växjö nästa vecka, kan va starten på hela processen, schpännande va!?! =D

Nu blir d jobb, tjing och tiiiiiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0