Tjing!!

Sitter nu med knollis i famnen i älskade sis soffa. Har d rätt bra även fast jag sovit dåligt, en liten sak... nämner inga namn.. har "puffat" (han gör så när han inte får skälla) på ALLA ljud i fastigheten..... hrm.. jo va så där kul... Sedan var han sjukt rastlös och inte alls trött efter att ha sovit heeela dagen i bilen igår.

Vi for nämligen från s.vall igår vid sex, va förbi sthlm på data möte i ngr timmar sen gasade vi ner med en LT som paja efter vägen... hrm ngn generator el vad det nu var stack, så var lixom dåligt med kraft i motorn, gick typ 60 i uppför på motorvägen, lastbilarna gasade om! Inte okey! Maxfart på 90 hade vi i sisådär 3 timmar. MEN vi kom fram!! =) Och go middag vart vi serverade av sis och michell. Riktigt gott! Har bett om recept ;)

Mötet gick ialf riktigt bra, dock verkar man få betala en rejäl slant för deras system, förståligt att det kostar men serriöst..... Pruta.se tack. Ja, vi kikar på ett tredje alternativ nu också och avvaktar på svar från de. Spännande!! =)




Morgonmys här hemma tidigit i morse, vaknade halv sex och sen kunde ja inte somna om, men så har man hela dagen framför sig. J kommer ikväll oxå å flyttar in, mys =) Men först ska vi ut på lång prommis jag o knollis, sen får vi se vad dagen har att erbjuda! Rätt skönt att inte ha ngr planer faktiskt =)

Nya byxor som legat och väntat på mig här i gbg i måååånga veckor nu. *love*



Snygg detalj på ena benet!

tyvärr inte så bra bilder, men de får duga.

Jag har fuskat med kosten alles för mycket det senaste, karamellpåsar hit och dit, pizzor, och massa massa socker i maten, bröd, pasta ect. Detta har höjt siffrorna på vågen, och det känns ju när jag försökte få plats i dom här 26:orna! Gha, nu blir det till att tänka på vad jag stoppar i mig så jag kan bära upp dom snyggt!

Hoppas allt är fint med er ialf!

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0