10.03

Ny vecka, nya möjligheter!

Jag är fortfarande kvar i sthlm. Men idag/kväll bär det av hem till kylan och norrland. Har haft en härlig helg, vi har nog igentligen inte gjort så mycket.. Långa promenader i det härliga höstvädret, ätit god mat, kollat ett par filmer, bakat bullar, varit och hälsat på lite vänner till j i uppsala. (läs:visat upp bilen) Han har ju köpt en ny bil, audi a6:a äntligen är bmw:n borta och j är såld för audimärket. *catchiiing!*

Nu ska jag kika av lite mail och försöka få igång en provisorisk sak till vårt företag. Va lite krångligare än jag trott men ska nog få till det.

Hoppas ni får en underbar dag! Gör det till vad det blir.





dom e inte så fina mina bullar, men sjuuukt goda!! =D


(nybabad efter en blöt promenix, därav spretet bakom öronen =))






Söndagsmiddag. MUMS! Hela helgen har jag blivit bortskämd med att j lagat maten. <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0