09.01

Pliiiingeling!!

Fredag, yes! Imorse vaknade jag kring 6, åt lite frukost, polarkaka bla åh namnam! Sen for ja till Mr Cap för inlämning av A7an. Nu ska den skuras med tops så den blir fin =)

Iövrigt har jag skurat köket här på kontoret, skura mitt och pappas skrivbord, skönt när det luktar osegott. Knoll han ligger i min jacka och myser, han frös inte lika mycket imorse efter som jag hittade ett varmt täcke till lillen.

Vi provade jackor, flisoveraller, dressar med och utan ben, knollie har ju en pillis där nere under magen så tyvärr var det ju många som tog i där, vilket kommer leda till att han kissar på kläderna... inte så bra. Enda som igentligen passade bra var det här nya täcket.


Haha han va sååå söt i den här gröna overallen! Tyvärr var den för stor bak på rumpen..


Han fick såå mycket beröm när vi stod i kön och han hade sitt nya täcke på sig. Fanns, röda, bruna och svarta. Men tyckte den bruna passade honom bäst ;)



Reflex är det på text och linjer. Bra det så han syns!



Nu ni, ska ja jobba med lite marknadsföring! D bästa med att starata eget att man får ju lixom göra allt kul... allt blir ju lixom så mycket roligare när man jobbar åt sig själv! =D

Hoppas ni får en underbar fredag och gör ngt bra av den!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0