05.45

Godmorgon!

05.45 slogs pingpong ögonen upp i jennys rum. Klarvaken så lika bra att hoppa in i duschen käka frukost och piffa till sig inför bankmötet idag. Nu är det förberedelser i vanlig ordning, sitter på kontoret och laddar.

Tänkte fråga om ni mådde bra, men ingen idé för ni kommenterar ju nästan aldrig haha, så jag får helt enkelt hoppas att ni mår bra denna sorliga fredag.

Ikväll har Tessan lurat med mig på BOKSTAVLIGT TALAT dans. Stadshuset här i stan har ålder 35+ och dit ska vi och dansa och surpla på lite vin. Ska bli skoj! =)

Men nu tillbaka till förberedelserna.

tjing & tiiiing!


(jag just nu..)

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag mår bara fin fint idag =) O du med förstår jag. Glad jag blir av att läsa att alla gillar er idé. Hoppas på att ni snart får till det med en bra bank och att ni kan lansera er snart.

Nyfiken juh Puss och ha en underbar helg

2011-09-30 @ 14:02:31
URL: http://momarorie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0