09.34

Torsdag morgon.

Vaknade som nu mera känns som en rutin INNAN kl 7.
Kl 06.40 öppnades små ögonen på jenny. Ut i köket med ena ögat öppet för att ta mig en kopp kaffe.....s.l.u.t några hade surplat i sig allt så fick sätta på en ny brygg. Babbla lite med mamma och pappa som d är full rulle på eftersom dom ska göra iordning stugan dom köpt för övernattning i helgen. Mys, längtar tills på lördag när jag ska gasa ut och mysa framför öppen brasa.

Annars sitter jag på kontoret helt ensammen idag. Skickar lite mail och bekräftar möte nr 2 med banken och den 3:d parten som skall vara med. Tre nissar (minst) och jag och jill ska diskutera fram en bra lösning. Tur vi har skinn på näsan och vet vad vi vill säger jag bara. Detta kan ju vara både på gott och ont men väljer att se det positiva ur det hela.

Ska även göra lite samtal samt skicka in lite papper till länsstyrelsen efter att jill gjort i ordning allt.

Efter detta bär det iväg ut till papis lager där jag ska måla en bastu. Erbjöd mig såklart att hjälpa till när dom har så mycket att stå i, har dessutom verkligen fått upp tempot det senaste AND I LOVE IT!

För mig är prioriteten nu vårt företag, hoppas på förståelse från alla håll och kanter då både jag och jill känner att energin räcker inte till mycket annat. Vi börjar ju varje morgon tidigt och jobbar till sena kvällen på hemmaplan.
Allt för att ligga steget före. Detta resulterar i att vi somnar i princip när vi är klara och vaknar tidigt för att sätta igång med en ny dag.

Nu har jag inte tid mer er mer, men hoppas ni får en fantastisk dag!



Kommentarer
Postat av: Caroline

Ni är så duktiga! Stolt jag blir! =) Det här bankmötet kommer nog gå ännu bättre ska ni se.



Kul att dom fixar till stugan. Åhh bastu! Jag vill komma hem å leka! :P

2011-09-30 @ 09:54:42
URL: http://powerbyme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0