Kunskap är makt!


Torsdag! Härlig dag, solen skiner och det är MYCKET varmare här i sthlm än i s-vall...brrr... både jag och knollis frös konstant där hemma. Igår när J kom och hämtade oss på centralen mötte jag han i jeans och t-shirt, själv hade jag linne, kofta och pälsväst, och knollis med sin stickade polo. Jaa, lite skillnad är det ju faktiskt.

Idag är knollis med på j:s jobb. Jag behöver koncentrera mig på mitt jobb därav får jag vara valpfri till tre tiden.

Igår lärde jag knoll "vacker tass" han är såå duktig, nu kan han "stanna, varsågod (då är det ok att äta sin godis eller matbit ect), kom hit, dansa, dansa runt i ring, ligg, sitt, nej, ajaj, vacker tass, gå till mattan/in på rummet. Försöker nu att få honom att rulla runt.. har bara provat ett par gånger i morse och det var väl inte det lättaste... men ge mig ett par försök till så ska han nog kunna rulla . Frågan är vad jag ska lära honom sen?? Spela död? Har sett en del hundar som kan det nämligen...

Nu blir det jobb jobb jobb, måste förbereda allt inför bankmötet nästa vecka, pju.. nervöst men är sjukt taggad för att detta ska bli grymt, så hörrni, nu köör vi! Kunskap är makt, glöm inte det


Kommentarer
Postat av: Caroline

men allåh, uppdatera britta =P

2011-09-16 @ 21:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0