lördag

Nu ni gott folk!

Gissa om jag sovit gott inatt!?!

Efter veckans tidiga mornar och sena kvällar med jobb jobb jobb så fick jag äntligen pusta ut och sova en hel natt.

Efter lunch igår så var det som att få ett basebollträn i bakhuvudet, hade svårt att foccusera blicken var helt lelös i kroppen och ville nog bara dra ett täcke över huvudet, for hem lite tidigare från kontoret (glöm då inte att vi var uppe kl 5 och förberedde på kontoret för bankmötet...) för tänkte ta en liten tupplur innan middag så kl 16.47 låg ja nerbäddad i sängen. Tror ni att det gick att somna?
Nooope.. nog fortfarande alles för uppspelt från bankmötet. Inte för att det är något att klaga på för jag är sjukt stolt över vår presstation igår! Vi skötte oss galant och bank killen trodde verkligen vår vår idé. Dock är ju banker som han sa rätt 4-kantiga när det gäller hur och till vad dom lånar ut sina pengar. Vi har ju en ny idé som inte finns ute ännu vilket gör ju detta till en större chansning för både dom och oss. Men hade jag haft kapitalet vi behöver själv hade ja satsat nu!! Jag vet att detta kommer bli såååå bra bara vi får det vi behöver för att kunna genomföra det! Så nu håller vi tummarna att allt slit ger lite ersättning iform av att banken vågar satsa på oss! Uppdatering om hur det går kommer nästa vecka.

Tills dess kan ni vara nervösa :P Jag själv kör the secret och VET att vi kommer få lån

Idag fortsätter mitt arbete sen avslutar vi nog kvällen med god mat, sen bio och karra med tessan. Hon surra om jägarna 2 haha så får se vart d slutar.

Ha en underbar lördag.....pissmyror






(ett par bilder från tidigt igår innan mötet)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0