Lördag

Tittut på er mina små fisar!
Hoppas ni har det bra.
Eftersom ni är så nyfikna så ska ni få en update om vad jag haft för mig.
Igår fredag klev vi upp rätt tidigt åt en brakfrukost och begav oss sedan ut på långpromenix med Knollis, han verkligen äääälskar att gå nya äventyr, rätt förståligt när man är en liten hund kanske ;) Efter en härlig promenix vart jag serverad en smarrig fiskgryta och en latte till efterrätt. Helt i min smak. Vi for sedan iväg för lite shopping, kom hem med lite allt möjligt faktiskt, det vart prydnadskudde, nya hallmattor, wiispel, knivslip, skurmedel och shampon, nya kaffepatroner, mm mm. Jag var på jakt efter ett par byxor som tyvärr var slutsålda överallt, varför är det alltid så?? Så fort man vill ha ngt så är det slut. Inte okey.
Var även ute efter en lång snygg kruka som ger lite maffigt intryck i en numera djup fönsterbänk. Tänkte sätta i en orkidé samt lite annat fint plock.. Får visa när det är klart... Har varit inne på ett 20-tal blomsterbutiker (inget skämt) släpade med mig J på hälften av dom, vi hittade EN kruka som skulle kunna fungera... Blir nog en visit dit imån.
Iallafall kvällen avslutades med en flaska rött och varsin pizza. Namnam!
Imorse vart d samma brakfrukost, sedan tog vi en mysig promenix ner i vasastan och kolla mer blommaffärer, sen tog vi en fika på en mysig uteservering i solen. Strosade runt och kikade i affärer och knoll busade med ett par nya kompisar. Vi käkade sedan lite lunch här hemma och sen körde jag J till söder, han ska nämligen på den årliga "kill dejten" hans vän arrangerar. Dom vet aldrig vad dom ska göra, den här gången visste dom endast att dom skulle ha badvänliga byxor med sig.... Han gör även allt till tävling och vinnaren får ta med sig vandringspokalen hem.. dom håller på en hel dag och kväll så idag får jag mysa till det själv här hemma. Kan meddela att J vann i fjol och jag hoppas verkligen INTE att han vinner igen, pukalen är stor och hemsk, pryder inte vårat hem ALLS.
Nu är d dags för knollis att pinka, sen blir d att handla lite karra och mat, tror ja ska slå till på tacopaj med ett glas rött... får man dricka det själv tro? hrm... brukar aldrig dricka alkohol ensammen, känns lite alkisvarning? Fast nu kommer j att komma hem full, så ett glas till maten borde va okey. Ska även köra lite spa med ansiktsmask och inpackning så blir sidenmorgonrock, ett glas rött och tacopaj.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Men sötnos!



Gullig du är som ska ha hemma spa med sidenrock å ett glas rött :) hihi

2011-09-18 @ 09:20:40
Postat av: Anonym

va riktigt mysigt, synd att vi inte bor nära då hade ni varit välkomna över på sidenrockskväll ;)

2011-09-18 @ 12:07:11
Postat av: Anonym

hihi, nästa gång :D

2011-09-19 @ 07:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0