Lycklig

Hade en super mysig kväll med bästa josefin igår! Vi satt oss först på "lilla london" tror jag det var, tog en stor stark och gotta i oss från AW maten. Knatade sedan vidare upp till locatelli och tog ett glas rött. Vi satt och babbla och babbla och babbla, hann med tre glas rött och en jävdra massa tjejsnack, såå glad att jag har en sån underbart fin vän. ♥

Saknar att inte kunna ses oftare!
MEN...Jag får helt enkelt vara glad över dom gånger det blir. Förhoppningsvis tar hon och packar lilla väskan och kommer upp till sthlm och hälsar på snart!


Idag är det F.R.E.D.A.G, underbara fredag. Solen skiner och jag vill köpa en vinterjacka, hittade godbiten i fjol men då var den slut i min stlk överallt. NU äntligen finns den igen (om den finns kvar dvs) och jag gråter efter den, jag måste ha!!! sis den lilla grisen har redan lagt beslag på en, så nu borde det väl vara min tur??? *nickar & håller med*

Ligger fortfarande i sängen och surplar i mig kaffe, åt frukost i sängen i morse, 2 ägg, en rund liten miniost samt ett stort glas kaffe & turk youghurt på det. Ska nu göra ett ryck med jobbet, möta sis senare för plugg/jobb studie på ett café. Roligare att sitta tillsammans även fast vi gör 2 helt olika saker. Får dessutom bra mycket mer gjort så fort jag lämnar hemmet.

Ikväll får vi se vad det blir, har snackat lite löst om en tjejkväll med ngt glas vin.. men får se vart det slutar. Hade varit skönt att bara se en film och mysa med lite grönsaker och dipp.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0