Monday morning

Morning!!
Igårkväll small det till i nacken, japp nackspärr IGEN...... ah blir så less.. Har knappt sovit inatt pga att jag knappt kunnat röra på mig utan att vakna av smärtan.
Men detta ska inte stoppa mig för att få till en produaktiv dag.
Allt som snurrar i mitt huvud  är företaget, banken, förberedelser, firmabil, mm mm. Haha just det inte berättat vilken idé jag har fått från min kära andra hälft. Vår firmabil kommer minst sagt bli en grym företagsmedlem. Det bästa på länge, såg faktiskt ett exemplar på stan i lördags och tanken på hur vi ska ha den gjorde mig bara suuuper exalterad!! Kommer bli grymt, och ni kommer INTE att missa den tro mig, haha!
Nyss ätit gofrukost, kaffe, ägg, 4 små mackor med ost och paprika på, samt ett stort glas blåbär/svartvinbärs juice. Detta kryddades med voltaren.....
Nu ska jag jobba jobba jooooooobba, man får lixom inte en andra chans på banken så MÅSTE verkligen se till att allt är klart till senast onsdag så vi kan öva på hur vi ska lägga fram allt hela torsdag dag och natt om det så krävs!?
Halv fem tuffar tåget hem till katterna i s-vall. Knollis får stanna här, lugnast så. Även fast han kommer gråta i dagar... stackarn. Han är verkligen mammig av sig, undra om det beror på att han är kille? Mor och son brukar väl ha ett mer speciellt föhållande..el?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0