My heart is ever at your service

God morgon era fisar!

Hoppas ni mår toppen!

Jag har nu spenderat två underbara dagar här nere på västkusten. I tisdags när jag kom fram hängde jag med malin på stan, vart lite shopping och fika senare på eftermiddagen mötte vi upp sara och for till henne och slängde ihop en tacomiddag. Till det vart det först en svalkande  GT och till maten ett glas rött. Kollade även på film och åt glass. Bästa tisdagen på väldigt länge!
Onsdag vart det jobb på förmiddagen sen åkte jag ner och mötte upp sis, hitta massa fina dyra saker och lunchade på vårt favvo ställe. När hon drog till skolan for jag hem en sväng (med en godispåse) sen kring fem va jag nere på stan igen och mötte upp en annan vän.

Vad tiden kan gå, livet rullar på som vanligt för väldigt många medans det kan hinna hända så mycket hos andra. Alla som klagar på småbaggateller inkl mig själv, tänk till en gång till. Finns dom som har det sååå mycket värre och skulle göra VAD SOM HELST för att byta men inte har möjlighet. D gör ont i hjärtat när ens vänner inte blir behandlade rätt och går igenom fruktansvärda saker medans andras liv bara rullar på. Jag önskar att jag kunde byta plats för att dom jag bryr mig om ska slippa lida, ha ont, må dåligt ect.

Vet att du min vän är en grymt stark person och kan gå hur långt som helst, nu är det din tur att skina. Önskar dig allt gott man kan tänka sig, och som vi sa igår.. Karma.


(min tattoo, betyder "hon flyger med egna vingar".)

Nu min vän är det din tur att flyga med dina vingar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0