pling plong vattenballong!

Godmorgon era små snorkusar!!

Hoppas ni vaknade med ett leende på läpparna

Måndag och jag har slappat mest hela helgen. Ätit gott, avverkat ngr filmer och varit på bio med tessan. Igår vart det även ett par ryck när jag hjälpte mami och papi att sortera ur fråden på övervåningen. Var rätt skoj hitta massa gamla saker sedan vi var små. Dagböcker och böcker om mina vänner, simfötter, barbies mm mm haha det var skoj. Detta varvades med jobb i vanlig ordning sen var det godnattkappsäck kring tio eftersom jillgrisen har smittat mig med några surbakterier. *dra i håret*

Idag har jag avverkat ett projekt nästan ialf, ska slutföra det sista nu innan lunch är tanken. Sedan börjar det med förberedelser inför våra 2 möten vi har inbokat för morgondagen. Då kör vi vår pressentation igen, vet att dom kommer skina upp när dom får höra, kul att man kan göra deras dag lixom

Det är riktigt roligt att vi besitter den affärsidé vi faktiskt gör, med tanke på vilka positiva reaktioner vi får av alla. Att vi dessutom lyckats gjort den till något vi stolt kan pressentera för alla gör det hela så mycket roligare! Love it!

Vill få igång detta igår helst, segt att allt ska ta sån tid!! Jag är ju inte mycket för att vänta på saker, ska det hända vill jag att det händer nu nu nu, det vet dom som känner mig. Igentligen som sagt helst igår. När vi satt igång med den här affärsidén så trodde vi att det skulle räcka med 3 månaders förberedelser, det har nu gått tio... Det har varit en del frustration men i slutändan så är detta vad som krävts. När pressrealisen kommer, räkna då med att det står två stolta brudar bakom allt







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0