Söndag

Nu har jag smällt i mig heeeela karamellskålen till frukost... försökte rädda eländet med en skål turkyoughurt, nötter och ekologisk cocos.. var väl ett sådär smart drag kanske... socker och fett är inte så bra för lilla jenny serrni.
Gårdagen var mysig, vi poppade musik, åt nachos med gucca och drack lite vin när vi (läs:jag & knoll) slängde ihop pajen. tände alla ljus här hemma och sprang runt i sidenrocken och hade fulla håret med massa barnolja, haha inte snyggt, men mitt hår är såå mjukt nu =) Sedan vart det en varm dusch med peeling och ytterligare en hårinpackning, en riktig. Vi mös sedan ner oss i soffan och kikade på film, över gick till bubbelvatten (fortfarande i vinglaset) efter mitt glas vin. Så nu behöver jag inte oroa mig för alkoholvarningen, hade jag nog behövt om jag sugit i mig hela flaskan kanske 
J kom hem vid fyra snåret och så han sover fortfarande, va uppe och "spela" nykter med mig kring halv nio, han va fortfarande full haha! Babbla om min rumpa hit och dit..... Joo tack.
Nu morrar knoll till sitt ben och sprätter runt  det på golvet, svansen åker i 240 km/h tur att han kan roa sig själv iallafall. Han bet J i örat med hörntänderna så att han skulle vakna oxå, precis i min smak 

Nu blir det till att värma på pajen tror jag bestämt.
Ha en fin Söndag gott folk.

Kommentarer
Postat av: Caroline

HAHAHAHA Vilken rolig bild :D

2011-09-18 @ 11:45:05
Postat av: Anonym

haha, kul att man kan roa ngn ;P Kände att den passade in idag.

2011-09-18 @ 12:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0