Tacos tradition



I lördags hade krafterna kommit tillbaka efter ngr dagar med feber vilket innebar att jag orkade piffa till mig lite.. Umgicks med christine, hennes sambo och lilla arvid på dagen och på kvällen var jag och tessan på bite line där dom bla serverar tacobuffe, samt mjukglassbuffe!! Namnam, tre potioner tacos och två omgångar med glass. Vi brukar ta tre av varje annars ;) 

I söndags var det heldag hos farmor, började morgonen med gofrukost i sängen. Två ägg, turkyoughurt med kanel och honung, 2 rostmackor med ost och en stor kopp kaffe. Sedan bar det iväg ut till tynderö. Lastade in 10m3 ved in i vebon, fort gick det både farmor och jag hade bra med energi så vi jobbade på snabbt och vart heeelt slut. Men nu är all ved innomhus så slipper hon oroa sig över att det ska bli förstört. Vi tog sedan en dusch och piffa till oss för en tur till birsta med lunch, shopping och senare en fika. Jojo, det var fart på oss.

Nu blir det jobb, jobb jobb ska till banken lite senare så måste förbereda lite.

Pling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0