Tisdag

Tjing!!

Tisdag kväll och hela dagen har susat snabbt förbi.

Det har varit fullt upp med jobb hela dagen, känns så härligt att vara så effektiv! Jag har nu haft en välbehövlig rast med middag och lite vila, så nu är jag redo att dyka ner i det igen. Vi har såå sjukt mycket att hinna med innan fredag så jag undrar om det blir ngn sömn för mig i överhuvud taget? haha aaa men det är det värt. Riktigt roligt när det blir något av allt slit. Jag har bla ansvaret för pressentationen vilket är 9 A4:a sidor med information. Det blir så sjukt bra dessutom, haha jaaa kaxig tänker jag vara angående just det. Finns lixom inte på världskartan att dom INTE ska älska oss och vår idé, åh längtar tills på fredag detta kommer bli såååå bra!

Nu har jag inte tid med er!

Ha en fin kväll.

Tjingeliding...pling.


Kommentarer
Postat av: caroline

Vad rooooligt! :D :D Ni kommer äga den!

2011-09-21 @ 07:39:41
URL: http://powerbyme.webblogg.se/
Postat av: Jill

Yeah :D

2011-09-21 @ 11:36:19
Postat av: M

Eftersom jag har hyllat systerdyster på den andra sidan så känner jag att måste lämna ett avtryck här hos dig också eftersom det rör företagande. ;)



Med er entusiasm kommer ni långt..

Håll sams i båten bara :D

Lycka till !



Keep it up!

2011-09-23 @ 18:16:12
Postat av: Anonym

Vi ägde carris ;) Är riktigt stolt över vad vi presterade hur det än går.

Ska dessutom på två andra liknande presentationer på tisdag =D Inget stoppar oss hehe



"M" Det tackar och bockar vi för! =)

2011-09-24 @ 08:39:37
URL: http://egnavingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0