Dagens jenny



Älskar min nya jacka, inte riktigt rättvis på den här bilden men va den enda ja han ta innan jag drog till jobbet, och med tanke på mitt nuvarande jobb, shit impad av lisa här på lagret som konkar och bär alla våra saker, tvättar och sätter upp logistiken för, jag lovade att fixa fram ett par ståbord som en kund ska hämta nu på fm, dom måste bäras ur ngt med rätt höga väggar.. kan säga att dom vägde en del för mina taniga armar.... pju.. in i tvätthallen med det, skura av och ta ut på gården så att vi lätt kan lasta på billen när han kommer. Ja, det jag kom fram till var att jag måste börja träna! Ska kolla upp detta i helgen, kommer aldrig klara av detta annars haha =)

Kan tillägga att kunden ringde nu precis igen, han ville ha ett till ståbord..... here we go again! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0