Nytt i skafferiet



Igår efter zumba som förövrigt var skit skoj, så gick jag o tessan och käkade en sallad och drack massa the! Jag drack ett som var sååå gott, smakade lite chailatte fast med smak av lakrits på slutet, det var det godaste the:t jag druckigt kan jag med handen på hjärtat säga. TYVÄRR hade smaken utgått, så jag slog till på ett som luktade väldigt likt och dessutom var det detox, bra med lite utrensning i systemet så att säga :P

Hittade även kokosolja där, så slog till på den som är ett bra val till mat, bak ect när man kör lchf.

Framöver blir det träning och kost, iallafall på veckorn, helgerna får man festa till det lite ;)

Annars, mycket jobb, jobb.. kul kul, fick en hemlig förfrågan igår som jag hoppas hoppas HOOOOPPPAS vi tar hem! Weeeeei, stort välkänt varumärke, detta kan bli riktigt bra!!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Mhm mhm :D ;)

2012-04-20 @ 11:42:23
URL: http://powerbyme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0